Circulant en Bici per l'Autopista

Circulant en Bici per l'Autopista

dilluns, 20 d’agost del 2012

Al principi les comptava

  Ei,pipol!!!! 
 Ja fa anys,quan encara era jove i anava tot el dia en bicicleta,sense tenir carnet de conduir. 
Doncs les vegades que havia baixat fins a Barna amb la bici.
El que al arribar a Mollet per la carretera de Lliçà,agafava la carretera de la Roca fins a Sant Andreu. 
Això era al principi,fins que em vaig canviar,i agafava la C17 a partir de l'Ametlla fins a Barna. 
Al començament,com que anava amb la bici de muntanya,trigava hora i quart,hora i vint per fer els trenta Quilòmetres. 
No va ser fins l'any 96,que vaig aconseguir la primera bici de carretera,o semblant.
Ja que el manillar era de muntanya i les rodes tot i ser de 700,tenien dibuix i eren més amples. 
Va ser anant fins a Mataró,que tenia la tia-àvia que hi vivia.
Que anava a Mataró també amb la bici,veient les obres de la B-40 en procés. 
Va passar el temps,i la B-40 Granollers Mataró,finalment la van obrir.
Quan tenint metre, metre i mig d'arcen.
Es veia segura. 
Agafant-li afició,va ser quan vaig voler anar a Arenys de mar.
On al principi arribava fins a Mataró per la B-40,i de allà la carretera de la costa fins a Arenys. 
I una vegada accidentalment,abans d'arribar a Mataró,vaig agafar l'autopista A-19,Barcelona Girona,per passar el pont,i a la primera sortida,agafar-la i enllaçar amb la carretera de la costa,i cap a Arenys. 
Ho feia tan al anar com al tornar cap a casa,on al principi comptava les vegades que havia agafat l'autopista amb la bici. 
El que el superar les deu vegades,ja em vaig descomptar.

                                                              Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!! 

I ja era un Vici anar amb la Bici per l'A19 direcció Arenys de Mar.
Tan al anar a Arenys,com al tornar a Santa Eulàlia. 
I en bici de carretera de Santa Eulàlia a Barcelona,en una hora!! 

 PD:Recordo una vagada,tornant de Mataró o Arenys,es va posar a ploure.I al entrar al túnel,això que paro,i al cap de poc em va arribar un treballador de la B-40. 
Recollint-me i pujant la bici al cotxe,em va dur fins a Granollers.I acomiadant-se,li vaig dir fins la propera.

                                                              Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

PD2:No recordo quin any va ser del 2000,que amb la colla castellera de Granollers. Bem fer Granollers Montserrat en bici.
El més dur: 
La baixada de la muntanya. 
 Vaig acabar amb mal de mans de tan frenar.

                                                              Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

Va ser un frenar continu. 

                                                              Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!! 

                                                                               Sort!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada